11.2.18

Söndag


Jag borde verkligen bli lite mer kreativ då det gäller rubriken på blogginläggen. Jag ska jobba på det. Men inte idag. Ikväll har jag varit på Mary kay party med högstadiebrudarna. Det är nämligen så att Linn (en av högstadiebrudarna) håller på att bli konsult och nu ville hon öva på oss. Hon var super duktig och det var riktigt roligt.


Vi fick bland annat testa Satin hands serien, Timewise hudvårdsserien, kolmask, foundation och läppstift.


Jag har varit väldigt skeptisk till Mary kay produkterna men tji jag fick jag, blev nämligen helt förälskad i deras foundation och mascara så ja beställde bägge. Bilden till vänster är jag osminkad och på bilden till höger har jag använt deras foundation. Jag gillar konsistensen, varken för tjock eller rinnig. Den är täckande och ger bra lyster. Känd mig så fräsch och fin. Väntar ivrigt att jag ska få den. Nu minns jag inte namnet på produkterna men jag återkommer om det när jag vet. Jag kan visa före och efter bild på mascaran sen också när jag fått produkterna.


För övrigt har dagen varit riktigt bra. Vi vaknade redan klockan tio, åt frulle och strax efter pallrade vi iväg till Larsmo och hälsade på svärisarna samt Davids syster med barn. På hemvägen stannade vi vid Östanpå skidspår och skidade, sju kilometer blev det idag så nu är jag uppe i 155 km.


 När vi kom hem lagade jag chicken burrito. Så otroligt gott måste jag säga. 


Kvällsmålet var inte heller fy skam. Jag åt nämligen svärmors hembakta limpa med avocado, lax, dillsås, tomat och gurka samt kvarg med frukter, bär och granola!



Så har vi spelat med i Så ska det låta ikväll. Jag tävlar mot David och jag var så nära att vinna honom, det var jämnt ända fram till sista frågan. Nå, nog kommer jag ännu att vinna honom en vacker dag ännu.

Inga kommentarer: