19.12.17

tisdag


Idag har vi en nöjd kvinna som bloggar. En har nämligen köpt nya skidor, stakar och skor och är mycket taggad inför skidsäsongen. Jag har väl glömt alla gånger jag ramlat och fått blåmärken förra året. Lite ångest fick jag faktiskt på köpet med skidorna, hela köret blev att kosta 400€!!! Känns lite mycket att lägga på en så ny hobby. Men kanske en bra utrustning får mig att hålla på lite längre.




Vad annat har hänt idag? Jo, jag har umgåtts med min mor. Vi har varit på kaffe till Fiika, köpt lite juklappar och så har vi varit och hälsat på mommo. Träningsvärk har jag också. Jag var igår kväll och träna med Nina som är personal trainer. Känns ju nog att jag har gjort rätt. Det var tungt men roligt för många övningar hon visade var helt nya för mig

.





Inga kommentarer: