20.12.17

Onsdag


Idag har jag hunnit med rätt så mycket. Först jobbat åtta till sexton. Sen på kaffe till Fiika med Jeanette. Eller vi åt tacopaj med sallad och så drack jag en chai latte.


Så har jag varit till bokhandeln och till Halpa halli och sen till Easyfit och träna. Jag var på Ninas x-fit. Tungt men roligt, speciellt då jag fick kämpa tillsammans med Linn. Nina hade tomteluva och julmusik som spelade ur högtalarna OCH efter passet sade hon att hon har en bonus åt oss. Jag hade väntat mig julgodis eller nåt men i stället fick vi sitta i jägarvila några minuter. hehe. Jag lär ha ännu mera träningsvärk i morgon har jag på känn. Efter träningen bjöd jag in mig till mammas på kvällsmål!.


Nu sitter jag nyduschad och myser framför tvn med en kopp te. Jag hade hoppats på att slippa och skida idag men såklart började det ju regna så fort jag har köpt nya skidor. Typiskt! Nå enlig väderleken har de lovat lite kallare framöver så nog ska jag väl komma mig iväg till skidspåret för jul
.

Inga kommentarer: