12.12.17

Måndag


Dagens mående: På morgonen var jag riktigt trött och inte speciellt taggad för dagen. Jag brukar ju vanligtvis börja tio på måndagar men vi hade en lite annorlunda jobbdag idag så jag började redan åtta och det kändes ju såååå tidigt. Piggnade dock till efter nån timme.

Dagens klädsel: Största delen av dagen har jag haft svarta byxor och en vinröd stickad tröja. Nu har jag pyjamasbyxor och Davids t-paito.

Dagens måltider: Frulle = kvarg med äpple, nötter och kanel. Lunch= tonfisksallad, middag= grönsaker i ugn, köttbullar, sallad och grynost. Kvällsmål= kvarg med äpple, banan, nötter, blåbär, grynost och kanel. Märker att det blev lite dåligt med mellanmål idag.




Dagens träning: Jag var med min vän Sandra till Fitness på Step & butt. Svettigt värre!

Dagens smink: mineralpuder, solpuder, mascara och ögonbrynsskugga (på bilden syns ju inte brynen alls av någon konstig anledning.)



Dagens borde: Städa garderoben. Nej jag skojar inte, det är som ett bombnedslag där igen...

Dagens höjdpunkt: mini-spa efter gymmet


he va he.

Inga kommentarer: