8.12.17

Fredag


Hello. Jag passar på att blogga nu så länge det är paus i Idol. Jag hoppas att Hanna vinner. Jag älskar Chris röst men jag tycker att Hanna borde vinna för hon är verkligen en stjärna med talang. Tänk att hon bara är 17 år. 

Annars har veckan varit bra. Jag har hunnit umgås och träna med brudarna rätt så mycket nu. Idag innan jobbet gick jag i affärer med Nina och sen var vi till Fiika på kaffe. Vi var också till biblioteket för Nina skulle låna lite böcker. Själv lånade jag ingen bok för jag har så många på hälft som jag fyndat från loppis, bland annat flera böcker av Camilla Läckberg så de ska jag läsa klart innan jag köper eller lånar någon ny.

På jobbet rullar det på. Idag har vi bland annat varit och äta till Mango house och äta och så har vi bakat pepparkaksdeg. Får sån julfeelis då vi gör så mycket juligt på jobbet!  

Vad annat? Jo, i morgon blir det julfest med kompisarna, det ser jag framemot. Vi har bokat bord vid O'learys så vi ska dit och äta. Jag tror det blir en riktigt rolig kväll! 



Inga kommentarer: