28.12.17

Årsresumé - del 3


1. Kaffe med Jasmine och Nina vid Strandis i Larsmo
2. Ut på sjön med Jeanette. Vi fiskar och äter tapas
3. Lunch vid Strandis med Julia och Jasmine
4. Jag är med David och äter hamburgare vid Fafs på deras terass.
5. Jag och David vid Richis villa
6. Hela gänget vid samma villa
7. Fiskar med brudarna
8. Grillar med Nina och Markus
9. Ett loppisfynd
10. På mat vid Frans och Nicole i Vasa
11.Jag och Nina vid Pavis på jakobsdagar
12. Pappas 60 års middag



1. Är på bio och ser filmen IT!!!
2. Kräftskiva med kompisarna
3. Kräftskiva med kompisarna
4. Nymålad vägg och ny bokhylla
5. På skogspromenad med David, hans brorsa och sambo och hunden Ruff
6. Morgonpromenad med mamma vid Gamla hamn
7. Tapas med Tony och Jeanette
8. HOTELLFRULLE i Vammala
9. Min Kompis Nelli som gifter sig med sin Eetu
10. Bröllopsvalsen
11. Mina restonombrudar och Jag på bröllop
12. Bordsgrannarna på bröllopet




Inga kommentarer: