20.11.17

Måndag


Veckan har börjat prima. Jag har varit på skolning hela dagen så nu känner jag mig riktigt motiverad och inspirerad! Skönt att vara tillbaka på jobbet!

När jag kom hem tog jag en tjugofem minuters powernap. Väldigt sällan jag sover efter jobbet men ibland händer det. Jag blir oftast butter om jag powernapar så jag försöker undvika att göra det. Denna gång vaknade jag dock på förvånansvärt bra humör. Kanske för att jag hade en träff med brudarna framför mig. Vi var till Fiika på pepparkakslatte. Lite för söt för mig men annars helt okej!


På tal om pepparkakslatte så är de ju endast 34 dagar kvar till jul! Själv har jag så gott som alla julklappar inhandlade så det känns skönt, jag tror det blir en riktigt lugn och skön jul i år. Jag känner mig faktiskt lite taggad att julpynta!

Inga kommentarer: