5.11.17

Hur gick det egentligen?



I början av veckan satte jag upp tre mål jag ville nå denna vecka.
Kanske någon är nyfiken och undrar hur det gick.  Här kommer en kort sammanfattning.


 
Mål 1 - vakna före 8 varje vardag
Det gick riktigt bra. Varje vardag steg jag upp före 8 utan problem. 

Mål 2 - hålla ordning i garderoben
Detta mål var det som kändes mest utmanande men hör och häpna det gick ju hur bra som helst.
Det går fortfarande att gå in i min lilla walk in closet och man ser fortfarande golvet. 

Mål 3 - fara ut och gå minst 1 gång
Jag var ut och gå två gånger denna vecka så detta mål nådde jag också.



Summa summarum så gick det ju över förväntan. Nu var ju inte dessa tre mål särskilt stora och svåra att nå men hade jag inte skrivit ner dem i bloggen hade sannolikheten att nå dem knappast varit lika stor. Så jag tror faktiskt att jag kommer att fortsätta med veckans tre mål här på bloggen. Måste bara fundera lite till på nästa veckas mål.



Inga kommentarer: