23.10.17

Sista dagen

Resan närmar sig sitt slut. Jag var tvungen att köpa en till väska för att få hem allt, shoppandet gick lite överstyr denna gång. Men det är ju inte så ofta jag shoppar och oftast shoppar jag ju på loppis så det var roligt att få riktigt släppa lös i butiken. Nu blir det dock shoppingförbud fram till årets slut!

De senaste två dagarna har vi legat vid poolen, shoppat, ätit gott och promenerat. Vi har gått totalt 59,5 km under de 6 dagarna jag varit här! Är jag hemma får jag vara nöjd om jag går 10 km på en vecka.

Hur som helst så har veckan här varit fantastisk. Roligt att ha tumistid med mamma. Hoppas det inte dröjer alltför länge innan jag är här igen. Nu ska jag snart försöka få tag i sömnen, det visade sig att flyget far redan 06:30 på morgonen, jag hade för mig att det var först 10:00. Såå godnatt!

Inga kommentarer: