30.10.17

Ny vecka och nya mål.


Förra veckan känd jag mig riktigt stressad. Lite oväntat eftersom att jag hade haft ledigt en vecka men jag kände att jag låg lite efter med allt och så var jag så otroligt trött efter hemresan. Lägenheten var kaos då jag inte hade någon energi att städa och flera dagar tog det innan jag packat upp mina väskor. Jag tycker överlag att jag under de senaste veckorna haft svårt att komma mig upp tidigt de dagar jag jobbat kväll. Det har inte riktigt lockat att stiga upp när det är mörkt och slaskigt ute. Nu måste det dock bli ändring på det så jag hinner göra något annat än jobba de dagar jag har kvällsskifte. Så det är ett av veckans mål, att stiga upp senast kl 8:00 varje vardag. Tänker att om jag skriver mina mål i bloggen så kanske sannolikheten att jag når dem är större. Vi får helt enkelt se hur det gick i slutet av veckan.



VECKANS TRE MÅL:

1. Vakna före åtta på vardagarna
2.  hålla ordning i garderoben
3. fara ut och gå minst 1 gång

 

Inga kommentarer: