20.10.17

Dag 2


Idag började vi dagen med promenad. Det har kommit en del nya byggnader sen jag var här sist för typ två år sedan. Bland annat en China affär där de säljer massor med billiga prylar så dit styrde vi kosan. Lite smått och gott kom vi hem med!


Därefter blev det poolhäng några timmar. Jag har varken bränt mig eller blivit brun. Men jag har ju några dagar kvar här så kanske jag hinner få lite färg.



Efter mat och dusch körde vi till Zenia Bouleward och shoppa. Det är ett riktigt stort köpcenter så vi hann inte gå igenom hela trots att vi var där i minst 4 h. Så vi kommer troligtvis att fara dit igen och gå igenom resten av köpcentret. Det finns 150 affärer där och idag gick vi in i typ 10-15 affärer.



Primark är favorit butiken för där finns allt. Jag kommer aldrig tomhänt därifrån. 


Här är dagens shopping.


Och såhär mysigt har vi haft det ikväll!


Inga kommentarer: