19.9.17

Tisdag


Idag tillät jag mig ha sovmorgon. Jag blev sjuk i lördags på kvällen och jag är inte riktigt på topp ännu så jag tänker att den bästa medicinen är väl att sova och vila, om man inte räknar med glass förstås. 


Jag har alltså inte så mycket att berätta om helgen eftersom jag mest låg i soffan, men i fredags när jag ännu var frisk så hade vi personaldag med jobbet och vi var bland annat och äta till Rock n roll diner i Kokkola.


Maten var riktigt god och maffig! Rekommenderar! Inredningen var också riktigt fin. Nedre våningen var ännu finare!



Hann också klippa och färga min kompis innan flunssan slog till. Här är före och efter bild. Massor med små slingor och nyansering.
 
 
 Idag tänkt jag kanske fara en sväng på loppis innan jobbet. Tycker att det känns längesen jag var på loppis. Här är förresten mina senaste loppisfynd.


Och denna fina ljusstake fick jag av min arbetskompis som känner till hur pippi jag har på ljusstakar i mässing


2 kommentarer:

MA sa...

He sko ha kona va min handlaskorg hede :D

Pamela sa...

haha jååå :D