10.9.17

KRÄFTSKIVA


Igår hade vi den efterlängtade kräftskivan som vi planerat med våra vänner i flera veckor. Alla hade till och med möjligt att vara med så det var roligt. Inte så ofta det händer att alla har passligt. Kräftskivan var i Fagernäs hemma hos Mia. Vi hade knytkalas så alla hade med något. Här är en del av maten. Jag fixade cocktailpinnar, salta kex och bonjour.


Sånghäftet fixade jag också. Så roligt att sjunga. Vi sjöng igenom låtarna flera gånger med hög volym.



Drussu hade fixat en så fin tårta!!!




Här har vi fula Bettan. Haha så rolig lek. Tror inte jag gapskrattat så mycket länge som jag gjorde igår :D


Hoppas kräftskivan blir en tradition. Det var verkligen roligt.

2 kommentarer:

Mitt andra hem sa...

Åhh...så mycket godsaker ni hade och roligt att alla kunde komma :)

Pamela sa...

jo verkligen :)