24.9.17

Helgen



Höjdpunkterna i helgen var Arbis föreläsningen Balans i livet med Eva Åstrand. Vi började med en riktigt smarrig frukost. Vi var en ganska liten grupp så vi rymdes bra runt bordet.

 
Efter föreläsningen fick vi testa på Yoga. Det var första gången jag testade på yoga om jag inte räknar med någon enstaka gång framför youtube. Måste faktiskt säga att jag känd mig riktigt avslappnad efteråt.


En annan höjdpunkt var Ellens 30-års fest igår! Det var en riktigt rolig kväll. Chipsbuffén var magisk.




Idag när jag vaknade till liv styrde jag kosan mot Lild, handlade picknick och for till pappas tomt där han grejar å på.


 Denna pesto-kyckling sallad från Lidl är så god! Jag rekommenderar den!


Vi gick lite i skogen också och jisses så mycket älgflugor vi hade på oss efteråt. Äckliga kryp.
 

Nu ikväll var jag på en långpromenad med Elin. Så jag har varit utomhus största delen av dagen. Skönt, för inte lär vi ha nå många såhär varma dagar nå mer i höst!


Inga kommentarer: