9.8.17

Sista semesterdagen


Idag har jag haft min sista semesterdag och den har varit riktigt bra. Hämtade nämligen hem min kära mor från flygplatsen igår så jag har umgåtts med henne hela dagen. Jag sov till halv 11 för vi kom hem sent på natten igår. Jag gjorde frukost åt oss och väntade på att mamma skulle vakna men det visade sig att jag fick vänta väldigt länge för hon vaknade först 2. Så frukosten fick jag äta själv. Men inte så konstigt att hon var trött då hon rest i över 30 timmar. Hon drack sitt morgonkaffe, jag drack eftermiddagskaffe och sen färgade och klippte jag hennes hår. Efteråt hämtade vi varsin sallad som vi åt och därefter pallrade jag iväg till stan på träff med brudarna vid Fiika. 

Nu är jag hemma i lägenheten, har just packat upp mina saker för nu har vi flyttat hit igen. Borta bra men hemma bäst. Känns ju riktigt fräsch och fint här då jag fixat och städat här under semestern. Hoppas det hålls fint längre än en dag. Ja och som sagt så börjar jag ju jobba i morgon igen. Känns faktiskt rätt så bra. Det blir en mjukstart för vi ska på en liten miniresa från jobbet i morgon och kommer hem igen på fredag. Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla Wrecked, en serie vi börjat se på. Det ska bli skönt att sova i egen säng!

Jag och mina tjejer v

Inga kommentarer: