5.8.17

Perfekt bloggväder

HELLO! Tänkte att jag passar på att blogga nu när det är perfekt bloggväder (=regn). Vädret har ju varit så bra de senaste dagarna så då blir det automatisk mindre tid vid datorn. Det känns faktiskt riktigt ok med en regnig dag måste jag säga. Jag har varit inomhus hela dagen och gjort tråkiga hemsysslor som lämnat ogjorda på grund av det perfekta vädret och ja kanske lite p.g.a lathet också om jag ska vara riktigt ärlig. Förövrigt så mår jag riktigt bra. Jag har fortfarande semester som fortsätter ännu nästa vecka! :)


Här kommer ett lass med bilder från senaste veckan! 


Jag har friserat


Renoverat i lägenheten

 
 Plockat jordgubbar


Hängt med brudarna


Varit på sjön med Jeanette och ätit tapas och fiskat


Rullat med Mia. Jag föll faktiskt men jag fick inga större skador som tur.


Varit på lunch 3 gånger!!! Här med Nina vid Mango house.


ätit en hel del glass.


Haft fredagsmys med Jasmine och bakat dadelbollar bland annat!



Inga kommentarer: