30.7.17

Söndag


NÅJA äntligen lite sommarväder. Idag har man ju inte behövt frysa, gick ju till och med att sola i bikini. Igår när jag satt på terrassen och solade fick jag ha på mig stickasockor och en filt så jag skulle klara av att sitta längre än fem minuter.


Jag tror faktiskt det var första gången i sommar som jag hade bikini på mig. Vilket kanske märks på mina kritvita ben...


På tal om igår så var vi till FAF i Nykarleby och åt mat på kvällen. Jag testade deras rotsaksfranskisar och det var helt klart de godaste franskisarna jag någonsin ätit. SÅ GODA!


...och idag blev vi bjudna på grillad mat vi svärisarna då vi firade David syster som fyller år. Vi har ätit lite väl mycket gott denna vecka men man ska ju unna sig på semestern, tänker jag. Det får bli en lite nyttigare vecka nästa vecka i stället!

Inga kommentarer: