15.7.17

SEMETER

WOHOOOOO SEMESTER!!! Trodde det var första gången jag hade betald semester längre än en vecka men David påminde mig om att jag hade 3 veckor betald semester en gång. Det var sommaren 2013 när jag jobbade rätt så mycket samtidigt som jag studerade. Jag gick bakåt i arkivet för att ta reda på vad jag gjorde under semestern. Detta sysslade jag med:

Semestern började skit. Jag fick nämligen håret förstört när jag besökte en frissa i vasa. Jag var blond och ville ha lite mörkblonda slingor och lite mörkare botten så inte utväxten kommer fram så snabbt..Jag fick gråttgrönt hår med sönderblekta vita slingor samt 2 cm mörkbrun nästan svart utväxt. Frissan färgade om det men det såg bara värre ut. Till sist for jag till min vän Nina och där var vi tvungna att färga det mörkbrunt för att få det jämnt.  Mycket bättre blev det som tur :)


Vi var på ett mycket roligt och fint bröllop :) Det var våra vänner som gifte sig!

 En kväll var jag med Mia och Jasse på en gammal gravgård med en spökradar :D

 Jag hade fredagsmys med Mia och vi färgade bland annat hennes hår!


 Vi (jag och David) packade våra väskor och pallrade iväg till Torrevieja i Spanien och var där en vecka.


På hemvägen besökte vi Ikea!


Vi plockade havtornsbär med Tony & Jeanette!


Vi firade villaavslutning på villan!


Och efter det var semestern slut. Det verkar ju som att jag hade en riktigt bra semester trots att den började lite tråkigt. Hoppas denna semester blir minst lika bra! :)


Inga kommentarer: