3.7.17

Bucketlist


I helgen fick jag bocka av två grejer på sommarens bucketlist, 1. Guns N roses konsert i Hämenlinna och 2. Sova i tält. Konserten var riktigt bra men minus var nog det långa köandet, men inte så konstigt att det blir långa köer när 55 000 människor befinner sig på samma plats. Vårt tält lag vi upp vid en campingplats 11 kilometer utanför centrum, Kan dock inte påstå att jag sov bra. Jag frös hela natten och det var obekvämt. Vi hade bara ett tunt liggunderlag och kuddarna hade vi glömt hemma, men det var endast 20 € per tältplats så vi sparade ju in mycket på att inte ta hotell så det var nog värt det. 


 Trots att det var kallt och obekvämt så var det en härlig utsikt vi fick vakna upp till.


På hemvägen for vi via Ideapark. Det blev inte så mycket shopping för mig eftersom det inte var många veckor sen sist jag var där. Köpte åtminstone arnoldsbullar!


 ... och lite annat också, mest sportiga plagg. Ett par adidas mjukisbrallor, en tröja, en adidas träningstopp, nya skor, kompressionsstrumpor och vanliga strumpor.

Inga kommentarer: