26.3.17

Söndag

Vilket härligt vårväder vi har idag. Jag har dock inte varit utomhus alls idag vilket är lite trist. Jag har nämligen haft världens förkylning nästan hela veckan så jag ville inte ta risken ifall förkylningen skulle bli värre nu när det äntligen håller på att bli bättre. Jag har konstigt nog, trots förkylningen haft energi att göra en hel del under veckans gång. Jag har bland annat; gått på loppis två gånger, färgat håret på mamma, friserat grannen, lunchat med en vän, lagat middag med en vän, hälsat på pappa, hälsat på mommo, fredagsmyst med vännerna, ätit vid Mr Banks med David, brunchat vid After Eight, gått på stan, besökt Lundagård, haft Vasabesök och jobbat. 

Ikväll ska vi för första gången testa bastun här i huset. Minns inte när sist jag har badat bastu så det ska bli skönt! Senare ska jag packa för i morgon bär det av till Tammerfors med jobbet!

Frukosflickorna vid After eight. Riktigt smarrig brunch.
Vid Lundagård fanns det massor med fina saker jag gärna hade köpt.

 

2 kommentarer:

Sara sa...

När kommer inläggi om va du fick av David ti födelsedan?? E ju nyfiken! ��

Pamela sa...

hahah! jag ska nog blogg om he snart :D