5.3.17

Söndag


Idag har jag och David varit och skidat.  Det blev tredje gången i vinter. Första gången tänkte jag "aldrig mer" men nu efter tredje gången när jag börjar få in tekniken så känns det faktiskt lite roligt. Att skida är ju superbra träningsform  och så får man dessutom frisk luft och D-vitamin på samma gång. Jag har till och med börjat fantisera om en skidresa nästa vinter. Men vi ska nu se hur länge det här intresset håller i sig. hehe. Helgen har annars varit lugn och skön. Jag har umgåtts med familjen och vännerna och ätit en massa gott! :) Ikväll ska vi se  Game of thrones. Vi är på bara på tionde avsnittet i första säsongen så vi har mååånga kvar att se. Jag har dock missat x-antal avsnitt i och med att jag har somnat så jag hänger inte riktigt så bra med men det är ju bra sömnmedicin om inte annat!



Inga kommentarer: