1.3.17

FULLT UPP

HEJ PÅ ER! Någon annan än jag som tycker tycker att det känns lite märkligt att vi redan har mars månad? Var det inte just december!? Nu är det inte länge kvar tills det blir ljusare, grönare och varmareJEE. Men nog kan vintern vara fin också. Vi var till Mässkär gående över isen i söndags och det var så härligt väder och fint. Där drack vi varm kakao och åt en nybakad gris innan vi pallrade hemåt igen. Perfekt söndagsaktivitet på vintern.





Sådär annars är läget bra. Mycket på gång på jobbet men bara roligheter. Idag har vi varit med ett busslass till Duudson activity park och igår inledde vi hör och häpna grillsäsongen :D 


Jag tror jag avslutar här för jag har faktiskt inte så mycket annat att komma med just nu, trots att det är över en vecka sedan jag bloggade. Kanske jag har mera att komma med nästa gång. VI HÖRS!

Inga kommentarer: