20.3.17

FÖDELSEDAG


I helgen har jag fyllt år. Hela tjugosju år blev jag. Födelsedagen firade jag i dagarna två. Undrar hur många dagar jag kommer att fira sen när jag fyller femtio. heh. Det var i lördags jag hade födelsedag. Jag började dagen med frulle och paket. Jag fick ett väldigt oväntat paket av David ska jag säga er. hehe. Men det förtjänar ett eget inlägg så jag kommer inte att berätta mera just nu. På dagen kom vännerna hit på kaffe och på kvällen bjöd David på middag vid Steakhouse Ludwig. Vi var där med våra vänner och vi hade en riktigt rolig kväll. Maten fick 10/10, verkligen gott! Efteråt for vi till O´learys en stund. 

På söndag for vi till svärisarna på morgonmål. Svärmor hade dukat hela bordet med en massa gott, det kändes som hotellfrukost! Jag var i matkoma några timmar efteråt. På kvällen kom familjen hit på mat och kaffe. Tacopaj och glassbuffé bjöd vi på. Jag har haft en riktigt perfekt helg med nära och kära och en massa gott. Det ska bli intressant att se hur mitt år som tjugosjuåring blir! Jag hoppas det blir ett händelserikt år med flera äventyr!


Inga kommentarer: