9.2.17

Torsdag


Idag har jag jobbat, handlat, lagat mat och tränat. Något annat har jag inte hunnit med. Jag tycker att man hinner ju faktiskt inte med så mycket mer om man ska både laga mat och träna. Kvällarna går så snabbt. Jag tränade dock med Mia så jag fick ju umgås på samma gång. Sådär annars är läget bra. Jag ser framemot helgen för jag har rätt mycket roligheter inplanerade! :)

Det märks förresten att jag har haft en lång bloggpaus i höstas. Att pilla ner några enstaka rader tar en evighet. Jag skriver, raderar, skriver, raderar o.s.v. Jag har svårt att formulera mig och hamnar typ att googla vartannat ord. Förr skrev jag bara vad som kom ur mig och funderade inte särskilt mycket. Kanske jag helt enkelt bara bryr mig mera nu. Nå, kanske skrivandet löper lite smidigare efter några inlägg. Eller så får jag helt enkelt sluta bry mig hur det blir. 


Jag har dåligt med bilder från sistone så det får bli en bild på senaste färgningen jag gjorde!

Inga kommentarer: