5.2.17

SÖNDAG


GODMORGON! Här sitter jag och dricker morgonkaffe och njuter av att jag har en ledig dag framför mig. Visserligen har jag en hel del jag borde göra såsom skattedeklaration, bokföring och beställa mera produkter, vilket ju tar sin tid. Dessutom har vi en stor hög med kläder som borde tvättas. Vi fick båda fara till närmaste butik igår på morgonen och köpa strumpor åt oss, för alla strumpor var nämligen smutsiga eller utan sitt par. Vart försvinner alla strumpor? Jag fattar inte.

Sådär annars så har helgen varit helt suverän. I fredags efter jobbet friserade jag en kund, träffade Julia och sen var jag på middag med högstadiegänget, alltså de brudar jag umgicks med i högstadiet. Så roligt att vi ännu har kontakt och träffas nu som då! Sist vi träffades var två år sedan så det var verkligen på tiden! :) I går fick vi Vasabesök, Jannika och hennes pojkvän kom hit för att friseras och umgås. Sen var vi och äta med dem till Friends and burgers innan de pallrade iväg till Vasa igen. Senare på kvällen for jag till pappas och spelade lite Yatzy i nån timme. Nu ska jag fortsätta njuta av morgonkaffet en stund förrän jag börjar bocka av å¨på dagens to-do lista! 


4 kommentarer:

Matilda sa...

Ja hitta mina försvunna sockor milan tvättmaskin å väggen tå ja flytta, så du kan test koll tier :D

Mitt andra hem sa...

Va konstit!Saan du flytta heimifrån har int na strumpor försvunni vi oss ;)

Mitt andra hem sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pamela sa...

Haha mamm va konstigt :D matilda ja ska prov koll tär :D