22.1.17

Söndag


Såja, nu är det lite trevligare att klicka in sig här när det inte längre är så tomt. Kanske jag till och med börjar blogga lika flitigt som back in the good old days. Vi får se!  

Igår kväll var jag i Maxmo med brudarna och firade Jasmine som har fyllt 27 år. Vi åt gott, såg på gamla bilder och pratade. De flesta av oss sov över så vi började dagen med "hotellfrulle". Jag sov längst så jag fick komma till dukat bord. hehe. Resten av den här söndagen lär jag inte göra speciellt mycket. Skönt med åtminstone en planlös dag i veckan. Borde i och för sig klippa håret på skomakarens son (a.k.a David) och förbereda lite matlådor som jag kan ta med till jobbet. Jag hade som nyårsmål att laga hemlagad mat lite oftare och jag tycker faktiskt att det har gått rätt bra hittills. Man sparar ju in rätt mycket pengar när man planerar och lagar egen lunch till jobbet. 

Inga kommentarer: