23.1.17

PERFEKT MÅNDAG



Inte alltför ofta som veckan börjat så perfekt som den gjort idag. Jag hoppas veckan fortsätter i samma stil!


För det första: Jag fick dricka mitt morgonkaffe i lugn och ro eftersom jag vaknade så tidigt. Om det är något jag haft problem med i vinter så är det att stiga upp från morgonen. De dagar jag jobbat kväll har jag ofta sovit bort halva dagen, alltså har jag den dagen inte gjort annat än jobbat, vilket ju är lite trist. Men det ska det minsann bli ändring på! Nytt år nya mål! Jag är en guru på nyårsmål. Åtminstone att planera dem. hehe. Men faktiskt höll jag fyra nyårsmål i fjol!!! 

För det andra: Jag hade en riktigt bra arbetsdag! Mycket på gång så dagen gick snabbt. Hann också städa kontoret lite och piffa till skrivbordet med nya kontorstillbehör. Skall dessutom ta med en kaktus och lite andra prydnader i morgon så blir det ännu mysigare och trevligare att sitta där.

För det tredje: Jag gjorde ett superfynd på loppis. Jag ska nog visa er så småningom. Kanske ett av mina bästa fynd faktiskt.

För det fjärde: Det kändes som att jag hann med mycket efter jobbet trots att jag slutade först 18. Förutom loppis och handla mat så hann jag även ha lite kvalitetstid med mamma och mommo. v

För det femte: JAG BLEV ÖVERRASKAD!!! När jag kom hem låg ett paket åt mig på köksbordet. Det var Julia som hade skickat en Paulo Coelho kalender åt mig!!! Jag blev så glad och rörd. Temat i kalendern är vänskap och kalendern innehåller massor av fina och peppande citat. Jag är lyckligt lottad som har en vän som Julia! v

Inga kommentarer: