15.1.17

I spåret

Idag har jag och David gjort något som vi inte gjort på många många år. Nämligen skidat! Hur gick det då? Nå inte riktigt som på Strömsö. Efter 0,5 km blev vi trätand och så föll jag i tre nerförsbackar. Jag har redan sjukt i nedre ryggen och min röv kommer troligtvis att vara alla regnbågens färger i morgon. Men det var nog värt det efteråt när vi åt svärmors goda mat med plättar till efterrätt. Maten smakar ju så mycket bättre efter att man tränat och varit utomhus. Här har jag bildbevis att jag varit i spåret idag.


Där framme kan ni se en skymt av David. Långt långt borta. En av orsakerna varför vi blev trätand :D


Och här har vi mig, nöjd efter att jag kommit i "mål", inga ben brutna, tack och lov.
Jag har faktiskt lyckat få lite andra moments på bild från helgen. Här har vi jag och Julia som är på väg till After eights 30 års mingel. Jasmine är fotografen. Efteråt satt vi några timmar vid O'learys och till sist åt vi nattmat hemma hos mig. Riktigt rolig kväll!



 Ikväll har jag inte gjort särskilt mycket. Vilat lite, tvättat kläder, ätit tacopaj, kollat Modern family och förberett lite matlådor till nästa vecka. Skönt med lugna söndagskvällar!

Inga kommentarer: