11.1.17

I'm back!


HELLO! Hoppas det nya året har börjat bra! Jag fick plötsligt lust att blogga. Det börjar ju vara ett tag sedan sist, om vi säger som således. Jag kommer inte att gå igenom vad som hänt sedan sist, för jag minns helt enkelt inte. Det är nog en av orsakerna varför jag borde börja blogga flitigt igen, så att jag kan ta hjälp av bloggen när minnet sviker. Hur som helst så har jag saknat lite att blogga. Det är ju så roligt. Så varför sluta med något som gör en glad! Nåja vi kör igång bloggandet med några dagens frågor jag helt kallt kopierade från Ellens blogg! Taack!


Dagens låt: Jag har inte lyssnat på en endaste låt idag. Försökte få igång radion på jobbet men det skrålade i högtalarna så jag stängde av radion lika snabbt som den kom på.

Dagens humör: Jag har varit förvånansvärt glad idag faktiskt, trots att jag sov bort halva dagen. Jag hade inte ens dåligt samvete som jag brukar ha när jag sover för länge.

Dagens borde: Fara och sova tidigt så jag orkar upp i morgon.

Dagens frisyr: Rent och rakt.

Dagens klädsel: Svarta byxor, jeans skjortan, svart huppari och stickasockor. Fashiooonista!

Dagens planer: Se på några avsnitt Modern family och sen sova.

Dagens materiella vill ha: En flygbiljett till något exotiskt land.

Dagens funderingar: Tycker jag mest tänkt på mat idag.

Dagens beroende: Har fått pippi på varm blåbärssoppa så det drack jag just.

Dagens tråkigaste: Kanske att jag sov så länge, kunde ju ha tränat i stället eller gå på loppis.

Dagens längtan: Jag längtar tills nästa nästa lördag då det blir pyjamasparty med brudarna.

Jag hade tänkt piffa upp blogginlägget med lite bilder från de senaste veckorna men så märkte jag att jag knappt har några bilder. En till orsak varför jag borde börja blogga igen, så att jag fotar mera! Istället får det bli senaste Instagram bilden. Ett kollage på en del av förra årets loppisfynd. Hoppas jag fyndar lika bra under 2017. Gott nytt år förresten!