9.10.16

Loppisfynd


HELLO! He mårar no åpå, trots tystnaden här och JA jag vet, det ser lite tråkigt ut när man klickar in här för tillfället. Jag tröttnade på headern jag hade och jag har inte orkat fixa ny. Någon bloggmotivation har jag inte heller haft på sistone så jag är lite i valet och kvalet om jag ska fortsätta blogga. Men man vet aldrig när motivationen är på topp igen så bäst att låta bloggen vara kvar en stund ännu.  

Jag har nog planer på att uppdatera er lite om vad som pågår i mitt liv men inte just nu, för nu ska jag bara chilla och mysa söndagen till ära! En sak måst jag dock visa er, nämligen mitt senaste loppisfynd som jag är så förbaskat nöjd över!!! En rottingstol för sju euro. Jag har planer på att måla den svart men jag är inte riktigt säker ännu. Vi får se. Nu ska jag fortsätta att inte göra någonting alls! 


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Jag hoppas verkligen inte att du slutar blogga!
Saknar dina inlägg.
Tittar in flera ggr om dagen för att se om du skrivit något :)

Pamela sa...

Hej :)tack vad roligt att höra :) kanske motivationen kommer tillbaka snart!