26.9.16

Ny energi

Ny vecka, nya tag! Den här veckan är jag förhoppningsvis lite friskare. Känner mig rätt pigg och bra i skick åtminstone. Kanske för att jag tankade lite ny energi efter helgens roligheter. I fredags blev det en spontan dejt med David. Vi for till Kumars på Indisk mat och det var så gott! Jag älskar indiskt. Därefter väntade tjejkväll vid Elins ny renoverade hus. De hade renoverat så fint så. Och det var så roligt med tjejkväll. Kändes som en evighet sedan sist. I söndags var det dags för frissorna att få håret friserat. Det var ju inte igår. Vi säger alltid att vi ska frisera varandra lite oftare men så blir det ändå alltid länge mellan gångerna. Hur som helst så ljusade vi upp mina längder lite och så klippte vi topparna så nu känner jag mig fräsch igen. När jag kom hem på kvällen så åt vi pizza och kollade på Jurassic world. Riktigt bra och spännande film! Det var alltså enligt mig en perfekt helg! Så nu känner jag mif redo för måndag, but first COFFE!!! :)

Inga kommentarer: