5.9.16

Måndag

HELLO! Klockan är 11 och jag sitter ännu i pyjamas och dricker kaffe. Jag är ledig idag så jag passade på att ta lite sovmorgon. Försöker sova bort flunsan men den verkar inte vilja ge sig. Nå jag ska försöka ta det lugnt idag så är jag förhoppningsvis i lite bättre skick i morgon då nya jobbet börjar. Jag skall bara och besikta bilen och föra lite grejer till loppis. Jag kommer nämligen att ha loppisbord vid Amidahallen denna vecka. Måste ju rensa lite i garderoben nu då jag köpte så mycket nytt i Tammerfors. På tal om Tammerfors, när vi var vid Ikea så missade vi en våning. Är det ens möjligt? hehe. Vi gick alltså bara där de hade inredningsgrejer och genom lagret så vi missade alla möbler. Men kanske lika bra för vi börjar nog ha tillräckligt med möbler här hemma.


Här är kläderna jag köpte! Inte så färgstarka kläder som ni ser men jag trivs bäst i neutrala färger!

Inga kommentarer: