19.9.16

Måndag

Hello! Här har det varit tyst nu en längre tid, har haft så mycket annat på gång. Men jag lever nog, ja eller just och just, jag är nämligen sjuk för tillfället. Jag vaknade med feber igår och sov hela dagen. Idag känner jag mig dock lite bättre. Lite typiskt att jag blir sjuk redan efter två veckor på nya jobbet, jag som så sällan är sjuk. Men vad kan man. På tal om nya jobbet så trivs jag riktigt bra!!! Jag tror jag hittat det perfekta jobbet för mig och det känns så roligt! Dessutom känns det skönt att ha framtiden lite mer spikad! 

I helgen var det vår tur att ha Halv åtta hos mig. Som förrätt hade vi morot-chilisoppa toppat med creme fraiche, rostade solrosfrön och persilja samt vitlöksbröd till, huvudrätten bestod av ugnsbakad potatis med bacon-svampfyllning och till efterrätt bjöd vi på frozen cheesecake med dajm och hallon. Det var en riktigt rolig kväll!

Inga kommentarer: