8.8.16

MÅNDAG

HELLO! Hoppas ni har haft en fin helg och att veckan har börjat bra. Idag har jag både jobbat vid After eight och vid Neste så nå mycket annat har jag inte hunnit med. Resten av veckan är det också full rulle på jobbfronten. Jag skall jobba på tre olika jobb och så ska jag frisera. På lördag ska jag göra bröllopsfrisyr och det är alltid lite pirrigt! Men en del roligheter har jag också inplanerat för på onsdag kväll kommer några vänner hit på middag och på fredag ska jag på halv åtta hos mig!  :)

Och nu ska jag visa er mitt loppisfynd från SWEDEN. Jag fyndade en gammal tjusig träfärgad pinnstol och en jordglob, precis det som jag letat efter. Det blev 200 kronor tillsammans så rätt så billigt. De jordglobar jag kollat på tidigare har varit kring 30-50€ på loppis. Jag fick dock efteråt reda på att svärfar har en jordglob i förrådet där hemma och pappa har en på vinden hahah. Nästa gång ska jag fråga dem först om de har det jag söker efter innan jag köper! :D 


Inga kommentarer: