30.8.16

Loppis outfit

Just nu ligger jag i sängen, äter choklad och klickar in mig på diverse sidor på nätet. Mitt nyttiga liv började ju i går, det varade inte länge, om vi sägr som sålejs. Men mitt nyttiga liv kanske kan börja 1 september, det låter ju mer rimligt än 30.8. Idag var jag förresten tvungen att köpa en ny telefon IGEN, för jag tappade min telefon i asfalten i morse... Bra start på dagen. Hela två månader blev min gamla telefon. Hoppas min nya blir lite äldre.

Men till något roligare, jag fyndade ett par höstskor på loppis idag. Precis såna jag sökte i fjol!!! De var i bra skick och kostade bara tio euro. JAG ÄR SÅ GLAAAD!!! alltså den där känslan när man hittar ett riktigt bra fynd!!! :)))) Hela outfiten är förresten från loppis (skor, jeans, vit skjorta, tröja, halsband blev tillsammans under tjugo euro).

Inga kommentarer: