25.8.16

Torsdag

Äntligen tre dagar ledigt!!! Passar ypperligt efter 25 dagar jobb i sträck, samt en del dubbelskift också. Åh vad jag ska njuta de tre kommande dagarna. Största delen av helgen skall jag spendera vid villan med David, vi ska chilla och äta gott. Det ser jag framemot.

Igår var jag sista dagen i jobb vid After eight. Det kändes lite sorgligt, även om jag inte har jobbat där särskilt länge, men jag har haft så roligt med arbetskompisarna så jag kände mig inte riktigt redo att sluta ännu. Men samtidigt är jag taggad för mitt nya jobb som börjar om ungefär två veckor. Hur som haver igår hade de loppis vid After eight under Spotlight och då fyndade jag två trälådor som jag målade idag. Om det blir som jag tänkt så kommer jag att ha dem i sovrummet som nattduksbord. 


Inga kommentarer: