29.7.16

Påväg hem

HELLO! Just nu sitter jag i bilen påväg hem från åbo. Vi kom med Silja line från Stockholm ikväll. Vi har ungefär två timmar kvar att köra före vi är hemma. Jag ser så framemot att sova i egen säng. Borta bra men hemma bäst! Hittills har jag sysselsatt mig med att läsa i bilen men jag läste just ut boken så nu vet jag inte hur jag ska orka sitta still... Därför bloggar jag,  perfekt tidsfördriv. Boken jag läste hette Flickan som försvann och den är skriven av Andrea Kane. Den var så sjukt spännande så den gick snabbt att läsa.

Vi har förresten haft det riktigt bra i Stockholm. Ska nog berätta mera om resan en annan dag. Ännu har jag två dagar ledigt. Jag ska bara chilla, göra det jag känner för och vila upp mig. Att resa är ju inte direkt avslappnande då det oftast är full rulle från morgon till kväll då man ska hinna med allt. Men roligt är det! Nåja nu ska jag försöka hitta en bekväm ställning. Ryggen tycker inte riktigt om att sitta stilla såhär länge.

Inga kommentarer: