3.7.16

Om helgen

HELLO! Här sitter en och söndagsmyser med vaniljglass och krossad dajm. Favoriten! Ikväll har vi varit hos svärisarna och grillat och umgåtts. Än en gång får jag konstatera hur skönt det känns att inte behöva pendla till Vasa på söndagar. Resten av helgen har också varit riktigt bra. I fredags hade vi fredagsmys vid Ninas och Kenneths, på lördag friserade jag min kusin som skulle på bröllop och sen var jag på loppisrace i Fagernäs med pappa. Jag fyndade inte speciellt mycket men pappa han fyndade som vanligt massor. På kvällen klippte jag och stylade Mades mammas hår och så umgicks jag med Made och Jasmine, vi åt tortillapizza och bara chillade. Skön lördag! Har förutom friserat också hunnit jobba på två av mina fyra inhopparjobb.


Här kommer lite bilder från helgen!




Inga kommentarer: