11.7.16

Måndag

Vi vaknade upp vid villan idag. Jag känner mig alltid så utvilad när vi sover där. Det är så lugnt och tyst. Inga trimmade mopon som kör förbi. Harungarna var kvar och de hade växt nå otroligt. Nu sprang de runt överallt på gården. Vid villan gjorde vi lite gårdssysslor, bada bastu och såg film. Riktigt skön söndag! Så trist att vi inte har möjligt att vara vid villan så myki nu men förhoppningsvis har vi mer tid nästa sommar! Jag fick förresten två pinnstolar igår av svärisarna!!! Så nu har vi fem stycken!! :) JEEEJ. 

Denna vecka har jag jobb varenda dag förutom söndag. Det är full rulle nu före semestern men sen får jag vila ut. På söndag har jag redan inplanerat lite roligheter med brudarna, vi ska nämligen till Powerpark! Nu ska jag dra på mig arbetskläderna och pallra iväg till jobbet. Misstänker att det är varmt där idag så denna gång behöver jag inte värma händerna i pizzaugnen som sist. hehe. När alla andra på jobbet svettas i köket så fryser jag. 


Inga kommentarer: