27.6.16

Ny vecka, nytt jobb

Jag började den nya veckan med ännu ett nytt jobb. Ett till inhopparjobbar. Hehe, jag som trodde att det skulle bli en lugn sommar. Nästan så jag var lite nervös hur det skulle gå på jobbfronten. Men återigen oroade jag mig i onödan. Som alltid! Helt onödigt att gå och vara orolig i onödan. 

Förövrigt har jag haft en riktigt bra helg. I lördags var vid ju vi villan i Larsmo hela dagen. Davids syster med pojkvän kom dit så vi grillade, spelade spel och hade min favoritlek "frågeleken". Vilket går ut på att man får fråga vad som helst och alla måste svara på alla frågor. Enkelt, roligt och ett ypperligt sätt att lära känna varandra lite bättre och så kommer man alltid in på djupa diskussioner, och vad är nu bättre än det. Så är det dessutom ett perfekt tidsfördriv när man pendlar mellan Vasa och Jeppis. David är dock inte så stort fan av leken. Vi har väl lekt den "några" gånger på riksåttan. heh.

Nåja men nu var det ju inte riktigt det här jag skulle göra. Att göra en beställning var ju planen. Flera produkter som är helt loppu slut. Så att hejbara!

Inga kommentarer: