20.6.16

Måndag

Jag har haft en mycket fin helg med nära och kära. Vi var ju som sagt på bröllop då Davids syster gifte sig med sin Andreas. Hela förmiddagen regnade det men strax före vigseln började blev det soligt. Så det var tur! Under kvällen kom det ju regn men det spelade inte någon roll eftersom vi var inomhus. Maten var smarrig och stämningen på topp. 

Igår var vi båda lediga så vi slappade hela dagen. Så skönt med en sån dag mellan varven. Så jag borde ju vara extra energisk och pigg idag efter att ha vilat ut mig ordentligt men jag kan inte direkt påstå att jag är pigg. Men kanske jag blir efter att jag fått i mig kaffe. Ikväll och i morgonkväll ska jag jobba vid Neste. Känns som en evighet sen sist så ska bli roligt att träffa arbetskompisarna :)

Här är två instagrambilder från bröllopet. Har nog flera men jag har inte lagt in dem på datorn ännu så de får ni se sen. Svägerskan fotade mig och David så nu har jag många bilder på oss. Sist vi tog en seriös bild på oss var väl på nyår så det var nog dags att ta nya bilder :)

Inga kommentarer: