7.6.16

LOPPISFYND

Idag blev det en spontanis till Kokkola med min vän Nina. Jag var på jakt efter en klänning till svägerskans bröllop. Jag kom hem utan klänning och Nina kom hem med två jackor. Hur kommer det sig att den som är med som stöd och sällskap alltid är den som shoppar mest. heh. Nåväl jag får helt enkelt ha en klänning ur min garderob. Som jag ju visserligen redan bestämde i förrgår då jag lag klänningspengarna på skönhetsprodukter från eleven i stället. heh.

Vad annat sysslar jag med då månne? Tack för frågan, denna vecka jobbar jag på café vid After eight. Riktig roligt! Ska nog frisera lite i veckan också men helgen har jag helt ledig igen och jag har till och med ledigt tre helger framöver. Alltså tänka sig. Skönt! 

Sådär annars, så kanske jag inte har visat er mina senaste loppisfynd? Ett runt köksbord från åldringsvännerna som jag fyndade för 25€ . Ena pinnstolen har jag fått av en vän och den andra fyndade jag också från åldringsvännerna för 8€. Båda stolarna har jag slipat, målat med svart mattfärg och avslutat med mattlack. 

Inga kommentarer: