10.6.16

DAGENS LOPPISFYND

Idag hade jag vägarna förbi loppis. Eller så satt jag här hemma ivrigt och vänta att klockan sku bli fyra så Åldringsvännerna sku öppna. Nå vilket som, jag fyndade iallafall tre ramar för totalt 4 euro. Svinbilligt! Sen printade jag ut egna posters, resultatet ser ni på bilden. Köpte en tavelhylla från Rusta i Haparanda så på den får tavlorna stå när jag har fått upp hyllan på väggen. Skall bara måla väggen först. Kanske i helgen om jag orkar. På tal om fynd så hittade jag en lampa vid pappas som jag fick och skall göra om lite. Tror det kommer att bli riktigt bra. Ska visa er sen om det blir till någonting.

Just nu är jag hemma med David och dricker lite vin, vi ska troligtvis till O´learys ikväll och lyssna på livemusik. Skönt att bo så centralt, lättare att komma sig iväg på happenings då.

Inga kommentarer: