31.5.16

Snapchat

En mycket bra tisdag börjar leda mot sitt slut. På förmiddagen kom svägerskorna med barn hit. Jag tonade den blivande brudens hår. Jag ska göra bröllopsfrisyren den stora dagen D så det ska bli roligt. Jag ska göra två brudar i sommar och säkert en del festfrisyrer också. Efteråt for jag vidare till nästa jobb, dagis. Härligt att ha möjligheten att jobba lite ut i solen också. Men det var nästan för varmt! Nå inte ska jag klaga nu då det äntligen är sommar! Efter dagisjobb kom brorsan till mitt så friserade jag hans hår och skägg och sen bjöd han mig på mat vid Cindys burger i Nykarleby. Supertrevlig personal och godaste burgern jag har ätit! :)

Jag har ju haft Snapchat rätt så länge men aldrig varit riktigt aktiv förrän nu. Så ifall det är glest med inlägg här så kan ni ju följa mig på snap-> Pamsssen.

Inga kommentarer: