6.3.16

Home sweet home

Hello! Bloggen har fått lämna lite åt sidan de senaste dagarna. Jag har haft så fullt upp med att, jobba, tapetsera och göra i ordning här i nya hemmet. Jag har hållit på som en tok från morgon till kväll i flera dagar så det känns så skönt att äntligen få pusta ut lite. Vi har nog en hel del som vi måste köpa ännu och så ska tapeterna upp i hallen men det börjar nog se ut som ett hem i alla fall. Vi flyttade in igår så vi sov första natten här i natt. På kvällen firade vi med pizza och vin och så kom våra vänner hit så kollade vi på melodifestivalen. 

Idag har jag packat upp lite lådor. Har lite saker kvar ännu vid mammas som jag ska hämta idag men efter det har jag alla mina saker på ett ställe. Känns så skönt att vi rensade så pass mycket som vi gjorde när vi flyttade från Vasa, vi har inte så mycket onödigt nu som kommer att stå och damma i något skåp.


Här är en liten sneak peek från vardagsrummet.  

Inga kommentarer: