1.2.16

Måndag

Hello. Mitt nya ekonomiska liv började idag men vad tror ni händer? Nå, det blev ju förstås en spontan shoppingtrip i grannstaden Kokkola. Åhå. Jamen sådär går det för mig om jag förbjuder mig för något. Så helt onödigt att jag är för sträng åt mig själv kan jag ju återigen konstatera. Men egentligen gjorde jag bara bra köp. Jag har länge tänkt köpa bluetooth hörlurar som jag kan använda främst när jag är ut och gå och när jag är på gymmet. Hade tänkt köpa för sjuttio euro från Gigantti men nu hittade jag hörlurar för trettiofem euro vid Biltema (där finns ju allt), så egentligen sparade jag ju 35€! Så hittade jag dessutom två stora handdukar och två små för totalt 16€, de var på 50% rabatt så där sparade jag 16 euro. Så egentligen kan man ju säga att jag sparat 51 euro idag ;) Så med andra ord så är det ju rätt bra början på mitt nya ekonomiska liv!

Inga kommentarer: