5.1.16

Vision boards

Hello! Jag har haft en mycket mysig kväll med tjejerna. Vi har varit hemma hos Nina och pysslat ihop vision boards och så överraskade vi Jasmine med tårta för hon fyller idag. Vi tyckte att det passade bra att göra varsin vision board nu när det nya året just har börjat. Jag blev dock inte riktigt klar med min ännu så fortsättning följer.

Själv gör jag vision board rätt så ofta. Varför? Jo för att jag tycker om att limma, klistra, vara kreativ och visualisera framtiden. Tanken med en vision board är att man ska fylla ett kollage med drömmar, mål, önskningar, peppande citat m.m. Sen ska man förvar kollaget på ett ställe var man kan se det ofta och bli påmind om sina drömmar. Om man hela tiden har sina drömmar och mål i tankarna leder det till att man hålls mer motiverad och fokuserad att nå sina drömmar och hittar vägar till att nå dem.

Inga kommentarer: