17.1.16

Söndag

Oj vad det känns skönt att ha en helt ledig söndag. Jag har dessutom inte riktigt vant mig vid att vi inte längre behöver köra till Vasa på söndagar. Skulle absolut inte orka göra det nu. Känns som att vi hinner göra så mycket mera nu. Som idag till exempel har jag haft sovmorgon, låg och myste i sängen länge innan jag tvingade mig upp. På dagen var vi till våra vänners på hemlagad pizza sen till Davids faster på kaffe och så var vi och kollade på en lägenhet. Bara för att vi inte har någon lägenhet just nu så har jag ju förstås riktigt pippi på inredning. Jag har massor med idéer i huvudet. Nå jag har ju tid att fundera och planera nu och inte göra nå hastiga köp.

Bara för att det är så kallt där ute så måst jag ju dela med mig lite av bilderna från Dubai som jag inte ännu visat. Åh jag vill tillbaka till värmen...



Inga kommentarer: