20.1.16

Onsdag

Hello och godmorgon. Den här damen har haft sovmorgon så nu är hon utvilad och pigg redo för en ny dag, typ. Känns nog mer som att jag har blivit överkörd av en traktor. Konstigt det där att jag oftast känner mig tröttare när jag sovit längre.

Igår var jag hela dagen i Vasa och friserade. Först en nybliven tvåbarnsmor som jag klippte och färgade, sen hem till ett par klasslärarstuderande och klippa dem och sist men inte minst till stammisen min som ville ha håret tvättat, rullat och fixat. En varierande och rolig arbetsdag. Men hemvägen var dock inte lika rolig...Det var mörkt och det kom ner snö från alla håll så jag såg ingenting, körde i 60-70. Som tur lugnade det ner sig när jag närmade mig Jeppis.


Nu ska jag fortsätta mysa under en filt, dricka kaffe så jag förhoppningsvis piggna till :)

Inga kommentarer: