18.1.16

Måndag

Det känns helt okej att ligga i soffan under täcket en kall dag som denna. Igår visade termometern -30. huhu. Hoppas verkligen det blir lite varmare tider snart. Nu saknar jag faktiskt Vasa och lägenheten lite (mycket). Saknar att bo centralt och ha nära till precis allt och så saknar jag vårt fina hem och Lady line. Men jag måste försök tänka att snart kanske vi har ett ännu finare hem. Och på tal om Vasa så ska jag ju faktiskt dit i morgon. 

Jag var förresten och handlade med mamma idag. Ingen bra idé att handla hungrig för jisses så många påsar vi fick hem. Nå nu har vi mat så det räcker en lång tid fram över. Och vad är nu bättre än ett fyllt kylskåp. Så var vi ett varv till loppis också och så har jag varit på kaffe till Gearheads' den. Så inte har jag bara latat mig idag. Ska till och med kanske till gymmet småningom. But first, coffee.


Inga kommentarer: